دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی، می‌توانند با آگاهی از شرایط کامل شرکت در آزمون تیزهوشان، شانس قبولی خود را در این آزمون بسنجند. برای اینکه احتمال قبولی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون موردنظر افزایش پیدا کند، گروه آموزشی رهاورد، کلاس آمادگی تیزهوشان ششم را با بهترین برنامه‌های آموزشی برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی تیزهوشان، در ادامه این مطلب با ما باشید.

کلاس تیزهوشان ششم (پایه ششم به هفتم)

برای تحصیل در مدارس تیزهوشان، لازم است که در دوره تحصیلی (ششم و نهم) دانش‌آموزان در آزمونی که برای ورود به مدارس تیزهوشان برگزار می‌شود، شرکت نمایند. آزمون تیزهوشان برای دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به عنوان اولین آزمون ورودی به مدارس تیزهوشان شناخته می‌شود. افرادی که در این آزمون نمره قبولی کسب کنند، می‌توانند سه سال متوالی (هشتم، هشتم و نهم) را در این مدارس تحصیل نمایند.

برای قبولی در این آزمون، دوره‌های مختلفی آموزشی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود. اما این دوره بر تقویت پایه تحصیلی و همچنین مواردی نظیر هوش و استعداد تحلیلی دانش‌آموزان متمرکز است. گروه آموزشی رهاورد برای افزایش احتمال قبولی دانش‌آموزان پایه ششم در آزمون، با برگزاری دوره‌های جامع آموزشی، توانسته است هدف دانش‌آموزان سخت کوش را برآورده سازد.

کلاس آمادگی تیزهوشان ششم که توسط گروه آموزشی رهاورد طراحی شده است، به  سه دوره مختلف تقسیم می‌شود که هر یک از این دوره‌ها براساس پایه تحصیلی و شرایط درسی دانش‌آموزان، طرحی گشته است. این دوره‌ها از نظر هزینه و همچنین برنامه‌های آموزشی دارای تفاوت‌های ویژه‌ای می‌باشند. برای شرکت در کلاس آمادگی تیزهوشان ششم، می‌توانید با ثبت نام در دوره‌های آموزشی زیر، برای آمادگی جهت برای شرکت در این آزمون، اقدام نمایید:

دوره VIP ویژه پایه ششم

دوره PRS۱ ویژه پایه ششم

دوره PRS۲ ویژه پایه ششم

دلایل اهمیت مدارس تیزهوشان چیست؟

مدارس تیزهوشان سراسر کشور، جزو مدارس دولتی محسوب می‌شوند که زیر نظر سازمان آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند. اما شرایط تحصیلی و رفاهی این مدارس، نسبت به مدارس دولتی معمولی، بسیار بهتر می‌باشد. ویژگی‌های مدارس تیزهوشان، تأثیر بسزایی در رشد تحصیلی و استعدادی دانش‌آموزان محصل دارد. از جمله مواردی که اهمیت مدارس تیزهوشان را به طور واضح برای دانش‌آموزان شفاف‌سازی می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تدریس اصولی و تخصصی

در این مدارس، کتاب‌های درسی و مکمل درسی با روش‌های خاص و تخصصی آموزش داده می‌شوند. این امر شامل کتاب‌های اصلی و فرعی می‌باشد. از سویی دیگر کتاب‌های تکمیلی سمپاد نیز در کنار کتاب‌های درسی اصلی برای دانش‌آموزان ارائه می‌گردد که این امر، میزان سطح علمی آن‌ها را به مراتب افزایش می‌دهد.

دبیران حرفه‌ای

معلمان و دبیرانی که برای این مدارس جهت آموزش به دانش‌آموزان انتخاب می‌شوند، با انجام آزمون و تست‌های مختلفی گزینش می‌شوند. از این رو سطح علمی دبیران و استعداد آموزشی آن‌ها، امکان یادگیری بهتر و مفهومی‌تر دروس را برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

خدمات رفاهی و آموزشی

در مدارس تیزهوشان، دانش‌آموزان با امکانات بسیار عالی رفاهی و آموزشی مواجه می‌شوند. مکان‌هایی مانند سالن غذاخوری، آزمایشگاه تخصصی، سالن ورزشی با تجهیزات عالی و… در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که می‌توان این امکانات را جهت رشد ذهنی، شخصیتی و درسی آن‌ها مؤثر دانست.

چرا قبولی در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم اهمیت زیادی دارد؟

پایه هفتم تحصیلی، یک پایه مهم و اساسی برای دانش‌آموزان است. مدارس تیزهوشان با تمرکز بر آموزش دروس دانش‌آموزان پایه هفتم، می‌توانند در سطح یادگیری، تخصص و هوش آن‌ها تأثیر بگذارند. در صورتی که برنامه‌های آموزشی برای تحصیل در این پایه، دارای کیفیت عالی باشند، می‌تواند بر روی موفقیت تحصیلی پایه‌های دیگر نیز تأثیر بگذارد. سرنوشت تحصیلی دانش‌آموزان به نحوه تحصیل در پایه هفتم بستگی دارد.

از این رو دانش‌آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پذیرش شده‌اند، می‌توانند با استفاده از خدمات آموزشی بی‌نظیر این مدارس، پایه درسی خود را قوی‌تر کنند و موفقیت بسیار عالی را در دوره‌های دیگر تحصیلی کسب نمایند. معلمان حرفه‌ای، آموزش مفهمومی دروس، کتب‌های درسی بی‌نظیر و… به طور کلی می‌توانند رشد عالی را برای یادگیری ذهنی دانش‌آموز به وجود بیاورند.

مباحث آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست؟

در طراحی سؤال برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، از منابع درسی استفاده نشده است. به عبارتی تمرکز طراحان سؤال این آزمون، بر سنجش هوش و استعداد تحلیلی دانش‌آموزان است.

در این آزمون سؤالات از مباحث هوش، استعداد و خلاقیت طراحی شده‌اند. سؤالات مباحث هوش، از هوش فضایی، هوش تصویری، هوش کلامی، هوش زبانی، هوش ادبی، هوش هندسی، هوش ریاضی، هوش محاسباتی و هوش منطقی تشکیل شده است. البته لازم به ذکر است که برای پاسخ دهی به سؤالات هوش محاسباتی و ریاضی، دانش‌آموزان باید در تقویت دروس ریاضی تلاش نماید. از سوی دیگر، مباحث استعداد دقت، سرعت و تمرکز و خلاقیت، به عنوان منبع اصلی برای طراحی سؤالات این آزمون استفاده می‌شوند.

جزئیات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست؟

برای شرکت در آزمون تیزهوشان، لازم است که دانش‌آموزان با مباحثی که به عنوان منبع جهت طراحی سؤالاتی در این آزمون استفاده شده‌اند، آشنا شوند. از سویی دیگر نحوه برگزاری آزمون، نحوه ثبت نام و مواردی از این قبیل، باید به طور کامل به اطلاع دانش‌آموز برسد. در ادامه شما را با نکاتی که باید برای شرکت در این آزمون بدانید، آشنا می‌کنیم:

*** آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، برای دانش‌آموزان پایه ششم برگزار می‌شود.

*** ثبت نام این آزمون در فروردین ماه، در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سمپاد، به صورت آنلاین انجام می‌شود.

*** این آزمون در اواخر خرداد ماه به صورت سالانه و هماهنگ کشوری برگزار می‌گردد.

*** برای شرکت در این آزمون، نیاز به تسلط به مباحث دروس اصلی نیست، چون سؤالات بر مبنای استعداد تحلیلی و هوش طراحی شده‌اند.

***در این آزمون دو دفترچه سؤال در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که در دفترچه اول، سؤالات هوش اعمال شده‌اند. این دفترچه حاوی شصت سؤال می‌باشد که برای پاسخگویی به آن‌ها، ۷۵ دقیقه زمان درنظر گرفته شده است. این سؤالات ۷۵ درصد سؤالات کلی آزمون تیزهوشان ششم را دربردارد و با ضریب سه محاسبه می‌گردد.

*** در دفترچه دوم، سؤالات از مباحث استعداد دقت، سرعت و تمرکز و همچنین مباحث ریاضی طرح شده‌اند که دارای شصت سؤال می‌باشد و برای پاسخگویی آن‌ها، ۲۵ دقیقه زمان درنظر گرفته شده است. پاسخ به سؤالات این دفترچه، ۲۵ درصد از نمره کلی آزمون را شامل می‌شود.

برنامه آموزشگاه رهاورد جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان

گروه آموزشی رهاورد با علم کافی بر اهمیت پایه ششم ابتدایی و تأثیر آن در قبولی آزمون تیزهوشان، دوره‌های مختلفی از کلاس امادگی تیزهوشان ششم را برگزار کرده است. برنامه‌هایی که برای آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ارائه شده‌اند، کاملاً با سؤالات و مباحثی که سازمان سمپاد برای این آزمون درنظر گرفته است، مطابقت دارد.

کلاس آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، در سه سطح برای آمادگی دانش‌آموزان برگزار می‌شود. در این کلاس، برنامه‌های مختلف درسی برای آموزش مطالب و تقویت پایه درسی افراد درنظر گرفته شده‌اند که می‌تواند تأثیر بسزایی در نمره قبولی آزمون داشته باشند. انواع کلاس تیزهوشان ششم برای قبولی تیزهوشان، در گروه آموزشی رهاورد به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند. دانش‌آموزان سراسر کشور، این امکان را دارند که در کلاس امادگی تیزهوشان ششم به صورت آنلاین شرکت کرده و دغدغه حضور در کلاس را نداشته باشند. برای اطلاعات بیشتر درباره دوره تیزهوشان ششم، می‌توانید با کارشناسان گروه آموزشی رهاورد به صورت تلفنی یا آنلاین ارتباط برقرار نمایید.

ویژگی‌های کلاس تیزهوشان ششم رهاورد

گروه آموزشی رهاورد برای برگزاری انواع کلاس تیزهوشان پایه ششم، توجه زیادی به سطح علمی دانش‌آموزان می‌کند و با استفاده از این امر، برنامه‌های آموزشی اساسی را برای کلاس تیزهوشان ششم حضوری و آنلاین طراحی می‌نماید.

مؤسسه آموزشی رهاورد، به عنوان تنها مؤسسه دارای مجوز از سازمان پژوهش آموزش و پرورش، دارای انواع کلاس آمادگی تیزهوشان ششم با ویژگی‌های زیر می‌باشد:

×× توجه به برنامه‌ریزی تحصیلی دانش‌آموزان براساس استعداد تحصیلی و کشش ذهنی آن‌ها

×× ایجاد تطابق ۹۹ درصدی مباحث آموزشی با مباحث آزمون تیزهوشان ششم

×× ارائه برنامه‌ای خاص برای مطالعه دروس با بهترین عملکرد

×× برگزاری کلاس رفع اشکال تیزهوشان برای تمامی دانش‌آموزان

×× ارائه آزمونک‌هایی جهت یادگیری عمیق و ماندگار مباحث آموزشی

×× برگزاری انواع آزمون شبیه ساز تیزهوشان

×× پشتیبانی کامل علمی و تحصیلی برای دانش‌آموزان

×× بهره‌گیری از اساتید حرفه‌ای و باتجربه و مسلط به مباحث آزمون

×× ایجاد مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان و والدین

××تدوین برنامه‌های آموزشی آنلاین یا حضوری به صورت مجزا

×× استفاده از کتاب‌های درسی و مکملی معتبر

×× ارائه محصولات آموزشی مختلف به دانش‌آموزان مطابق با نیاز آن‌ها

برنامه کلاس‌های تیزهوشان ششم پرتو رهاورد

گروه آموزشی رهاورد برای برگزاری کلاس تیزهوشان پایه ششم، سه دوره مجزا را با برنامه‌های آموزشی و تحصیلی مختلف ارائه می‌کند. در این کلاس‌ها، نوع آموزش، ساعات آموزش و همچنین میزان خدمات آموزشی تحصیلی و تحلیلی متفاوت می‌باشند. در ادامه شما را با برنامه‌های انواع کلاس آمادگی تیزهوشان ششم آشنا می‌کنیم.

کلاس آمادگی تیزهوشان ششم VIP

در این کلاس، برترین برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان با بهترین کیفیت خدمات دهی لحاظ شده است. این دوره به عنوان مهمترین و ممتازترین دوره‌های آمادگی تیزهوشان ششم می‌باشد که برای دانش‌آموزان با هر سطح علمی و استعدادی، توصیه می‌شود.

در این دوره یکساله، برنامه‌های آموزشی برای تابستان، پاییز و زمستان اجرا می‌شوند و مرور و جمع‌بندی مطالب آموزشی نیز در فصل بهار انجام می‌گیرد. در این کلاس، برنامه‌های اختصاصی نظیر تدوین برنامه مطالعاتی، طراحی دفتر برنامه‌ریزی درسی، پشتیبانی علمی به همراه پشتیبانی درسی و تحصیلی، برای دانش‌آموزان ارائه می‌گردد.

برنامه‌های کلاس آمادگی تیزهوشان ششم vip در فصل تابستان، پاییز و زمستان به قرار زیر می‌باشند:

*** برگزاری ۷۸ جلسه برای آموزش مطالب هوش و استعداد تحلیلی

***برگزاری ۷۸ جلسه برای آموزش دروس اصلی، همراه با حل تمرین برای مباحث سرعت، دقت، تمرکز و خلاقیت

***برگزاری کلاس رفع اشکال تیزهوشان، به همراه ۶ جلسه مجزا برای رفع اشکال در شب امتحان

***برگزاری هشت آزمونک جهت ثبات یادگیری دانش‌آموزان

*** استفاده از تست‌های معتبر روزانه تألیفی برای تقویت تست زنی دانش‌آموزان

*** در فصل بهار نیز برای جمع‌بندی و مرور، برنامه‌های زیر طراحی و اجرا می‌می گردند:

*** امکان مرور تصویری و گرافیکی مطالب آموزشی به همراه برگزاری یک جلسه برای رفع اشکال

*** آموزش روش‌هایی برای حل کردن سریع تست و مسائل، تحت عنوان “PRS+” همراه با برگزاری سه جلسه برای رفع اشکال

***  تحلیل آزمون تیزهوشان سمپاد پنج سال گذشته

*** برگزاری ده آزمون شبیه ساز تیزهوشان با مطابقت صد درصدی

*** برگزاری شش جلسه برای تحلیل آزمون‌های شبیه‌سازی شده

مدارس تیزهوشان از بهترین و پیشرفته‌ترین روش‌های آموزشی و رفــاهی برای تحصیل دانش آموزان استفاده می‌کنند این مدارس به صورت تخصصی استعداد های دانش‌آموزان را کشف می‌کنند و دانش‌آموزان را در انتخاب مسـیر درست برای زندگــی و کار هدایت می‌کنند و با توجه به استقبال خوب والدین و دانش‌آموزان از مدارس برتر تیزهوشــان و تغییر رویکرد آموزشی که در مدارس تیزهوشان به وجود آمده است که بیشتر به آموزش به صورت مفهـــومی و آزمایشــگاهی پرداخته  می شود که نقش موثر و مهمی در سرنوشت تحصیلی و زندگی و آینده شغلی دانش‌آموزان دارد

·   برگزاری ۷۸ جلسه برای آموزش مطلب هوش و استعداد تحلیلی

· برگزاری هشت آزمونک برای یادگیری عمیق و ماندگار مطالب

· برگزاری کلاس رفع اشکال

· تدوین برنامه برای مطالعه اختصاصی دروس

· ایجاد پشتیبانی علمی برای دانش‌آموزان

کلاس امادگی تیزهوشان ششم prs1

کلاس امادگی تیزهوشان ششم prs2

این کلاس، برای آمادگی جهت شرکت در آزمون تیزهوشان ارائه شده است و دارای برنامه‌های مفید و تخصصی آموزشی است.

افرادی که تمایل به شرکت در مفیدترین کلاس تیزهوشان ششم حضوری و آنلاین با هزینه‌ای مناسب می‌باشند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند که دارای برنامه‌های زیر است:

برگزاری ۷۸ جلسه برای آموزش مباحث هوش و استعداد تحلیلی
برگزاری هشت آزمونک برای تثبیت مطالب در ذهن دانش‌آموزان
کلاس رفع اشکال
تحلیل آزمون‌های تیزهوشان پنج سال گذشته
برپایی ده آزمون شبیه‌سازی شده تیزهوشان با تطابق صد درصد
برپایی ۶ جلسه مفید به همراه رفع اشکال برای تحلیل آزمون شبیه ساز تیزهوشان
طراحی برنامه اختصاصی مطالعاتی
پشتیبانی علمی تخصصی برای دانش‌آموزان

چرا پرتو رهاورد بهترین آموزشگاه تیزهوشان هست؟

گروه آموزشی رهاورد، تنها مؤسسه آموزشی است که دارای مجوز رسمی از سازمان آموزش و پرورش می‌باشد و برنامه‌های آموزشی آن، بیشترین تطابق را با سؤالات آزمون تیزهوشان دارد. میزان قبولی دانش‌آموزان این مؤسسه در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، هشتاد درصد می‌باشد که یک نتیجه‌ای شگفت‌انگیز و موفق برای دانش‌آموزان است.

گروه آموزشی رهاورد برای برگزاری بهترین کلاس‌های آنلاین برای آمادگی تیزهوشان ششم، پرداخت اقساط هزینه دوره‌های آموزشی را امکان‌پذیر کرده است. دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از اسنپ پی، با بهترین شرایط، هزینه کلاس‌ها را به صورت اقساطی پرداخت نمایند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه دوره‌ها و شرایط اقساطی موردنظر، می‌توانید با کارشناسان گروه آموزشی رهاورد در ارتباط باشید

 

سؤالات متداول درباره آزمون تیزهوشان ششم

خیر، دانش‌آموزان با هر سطح یادگیری، می‌توانند در دوره‌های رهاورد شرکت کرده و بهترین نتیجه را دریافت کنند.

بله، برنامه‌های کلاس آمادگی تیزهوشان به صورت فایل‌های ویدیویی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

بله، شرکت‌کنندگان در دوره‌های مختلف آمادگی تیزهوشان می‌توانند با استفاده از برنامه اسنپ پی، به راحتی اقساط خود را پرداخت نمایند.