نمونه‌ای از کلاس‌های تیزهوشان حضوری یا آنلاین نهم

بسیاری از دانش‌آموزان با استعداد و نخبه‌ای که قصد دارند دوره دوم متوسطه را در مدارس تیزهوشان تحصیل نمایند، در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت می‌کنند. برای پذیرش در این آزمون سرنوشت ساز، بهتر است دانش‌آموزان پایه تحصیلی خود را تقویت کنند.

برای افزایش مهارت تست زنی، یادگیری مفهومی دروس و… شرکت در کلاس آمادگی تیزهوشان نهم توصیه می‌شود. گروه آموزشی رهاورد، برای دانش‌آموزان پایه نهم، دوره‌های آمادگی تیزهوشان را برگزار می‌کند که در ادامه بیشتر با شرایط و نحوه شرکت در دوره‌ها آشنا می‌شویم.

کلاس تیزهوشان نهم (پایه نهم به دهم)

قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای دانش‌آموزان پایه نهمی که در مدارس دولتی یا غیر انتفاعی تحصیل کرده‌اند، می‌تواند چالش‌های زیادی را در پی داشته باشد. چرا که در این آزمون، سازمان سمپاد، علاوه بر استعداد تحلیلی، برای سنجش استعداد درسی دانش‌آموزان نیز اقدام کرده است و سؤالات را از مباحث درسی و تحلیلی طرح می‌کند.

بنابراین درجه سختی سؤالات آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم، به مراتب سخت‌تر از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می‌باشد. یکی از راه‌های نتیجه بخش برای قبولی در این آزمون، استفاده از برنامه‌های آموزشی کلاس آمادگی تیزهوشان نهم گروه آموزشی رهاورد است.

در این کلاس‌ها، دانش‌آموزان در دو حوزه تحلیلی و درسی تقویت می‌شوند و با آموزش اصولی مطالب درسی می‌توانند شانس بالایی در پاسخگویی صحیح سؤالات این آزمون داشته باشند.

مؤسسه رهاورد برای دوره‌های آمادگی تیزهوشان نهم، برنامه‌های مختلف درسی، تستی، آزمون‌های شبیه ساز و… را اعمال کرده‌ است که دانش‌آموز می‌تواند با شرکت در این کلاس‌ها، از آموزش‌های ناب با هدف قبولی در آزمون تیزهوشان استفاده نماید.

کلاس تیزهوشان نهم حضوری و آنلاین گروه آموزشی رهاورد، در سه نوع مختلف با عناوین زیر برای دانش‌آموزان پایه نهم طراحی شده‌اند:


۱. کلاس آمادگی تیزهوشان نهم VIP
۲. کلاس آمادگی تیزهوشان نهم PRS1
۳. کلاس آمادگی تیزهوشان نهم PRS2

دلایل اهمیت مدارس تیزهوشان چیست؟

مدارس تیزهوشان جزو مدارس برتر برای تحصیل دانش‌آموزان نخبه و با استعداد است. سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان برای جداسازی دانش‌آموزان نخبه و در نتیجه سرمایه‌گذاری علمی روی تحصیل و آموزش آن‌ها، دو دوره آزمون تیزهوشان برگزار می‌کند که بتواند از بین دانش‌آموزان سراسر کشور، افرادی با بهره هوشی بالا و استعداد تحلیلی و درسی منحصر به فرد را انتخاب نماید و آن‌ها در مدارس تیزهوشان برای ادامه تحصیل پذیرش نماید. در این مدارس دانش‌آموزان از مزایای زیر بهره می‌برند:

تدریس اصولی دروس

با توجه به درک مفهومی و استعداد یادگیری بالای دانش‌آموزان پذیرش شده در این مدارس، از روش‌های منحصر به فرد و کاربردی، برای آموزش مطالب درسی به دانش‌آموزان استفاده می‌شود. در کنار این موارد، آموزش کتاب‌های مکمل سمپاد که تأثیر بالایی در سطح علمی دانش‌آموزان دارد، نیز انجام می‌گیرد.

شانس قبولی بالا در کنکور

در این مدارس، برنامه‌های آموزشی منحصر به فردی برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود که هدف این برنامه‌ها، افزایش شانس قبولی آن‌ها در کنکور است. این موارد تا امروز نتایج فوق‌العاده‌ای داشته است به گونه‌ای که درصد زیادی از قبول شدگان کنکور سراسری، از دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می‌باشد.

دبیران باتجربه و حرفه‌ای

این مدارس، از دبیران باتجربه با سطح علمی بالا برای آموزش دانش‌آموزان استفاده می‌کند. به صورتی که توانایی علمی و آموزشی معلمان طی فرایندی از جمله برگزاری آزمون‌های مختلف، بررسی می‌شود و سپس گزینش آن‌ها برای فعالیت در این مدارس صورت می‌گیرد. دبیران مدارس تیزهوشان با تخصص در یکی از رشته‌های درسی، امکان یادگیری مفهومی و کاربردی دروس را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

موفقیت در رشته تحصیلی موردنظر 

دانش‌آموزان برای شروع تحصیل در پایه دهم، نیاز دارند تا انتخاب رشته را از بین رشته‌های نظری و فنی حرفه‌ای انجام دهند. دانش‌آموزان در صورت انتخاب درست رشته تحصیلی، می‌توانند بار علمی و اطلاعاتی بسیار خوبی را در تحصیل در این رشته به دست بیاورند و نسبت به مدارس دولتی، آینده درخشان‌تری داشته باشند. مدارس تیزهوشان، آموزش‌های مفیدی را برای دانش‌آموزان هر رشته تحصیلی به صورت آزمایشگاهی، نظری و عملی ارائه می‌کند.

خدمات تحصیلی و رفاهی

مدارس تیزهوشان با در اختیار گذاشتن انواع آزمایشگاه‌های تخصصی، سالن‌های ورزشی، سالن غذاخوری و… خدمات رفاهی و تحصیلی بسیار مناسبی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند که می‌تواند در موفقیت آن‌ها نقش مؤثری داشته باشد.

چرا قبولی در مدارس تیزهوشان نهم اهمیت زیادی دارد؟

پایه هفتم تحصیلی، یک پایه مهم و اساسی برای دانش‌آموزان است. مدارس تیزهوشان با تمرکز بر آموزش دروس دانش‌آموزان پایه هفتم، می‌توانند در سطح یادگیری، تخصص و هوش آن‌ها تأثیر بگذارند. در صورتی که برنامه‌های آموزشی برای تحصیل در این پایه، دارای کیفیت عالی باشند، می‌تواند بر روی موفقیت تحصیلی پایه‌های دیگر نیز تأثیر بگذارد. سرنوشت تحصیلی دانش‌آموزان به نحوه تحصیل در پایه هفتم بستگی دارد.

از این رو دانش‌آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پذیرش شده‌اند، می‌توانند با استفاده از خدمات آموزشی بی‌نظیر این مدارس، پایه درسی خود را قوی‌تر کنند و موفقیت بسیار عالی را در دوره‌های دیگر تحصیلی کسب نمایند. معلمان حرفه‌ای، آموزش مفهمومی دروس، کتب‌های درسی بی‌نظیر و… به طور کلی می‌توانند رشد عالی را برای یادگیری ذهنی دانش‌آموز به وجود بیاورند.

مباحث آزمون تیزهوشان نهم به دهم چیست؟

دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، باید تمرکز خود را در تقویت دروس اصلی پایه نهم و همچنین پرورش استعداد تحلیلی بگذارند. 

دروسی اصلی پایه نهم، به عنوان اصلی‌ترین مباحث برای طرح سؤالات آزمون تیزهوشان می‌باشد. در این آزمون برای طراحی سؤالات تحصیلی از دروس ریاضی، علوم تجربی، فارسی، تاریخ، جغرافیا، مدنی، قرآن و عربی استفاده می‌شود.

اما سؤالات تحلیلی نیز برای بررسی میزان توانایی تحلیل و ریشه‌یابی مسائل توسط دانش‌آموزان طرح می‌گردند که نتایج سؤالات موردنظر، اهمیت زیادی در نمره آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی دارد.

جزئیات آزمون تیزهوشان نهم چیست؟

برای شرکت در آزمون تیزهوشان، لازم است که دانش‌آموزان با مباحثی که به عنوان منبع جهت طراحی سؤالاتی در این آزمون استفاده شده‌اند، آشنا شوند. از سویی دیگر نحوه برگزاری آزمون، نحوه ثبت نام و مواردی از این قبیل، باید به طور کامل به اطلاع دانش‌آموز برسد. در ادامه شما را با نکاتی که باید برای شرکت در این آزمون بدانید، آشنا می‌کنیم:

دانش‌آموزان پایه نهم مدارس دولتی، غیر انتفاعی و تیزهوشان می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند.
ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم، در فروردین ماه به صورت آنلاین صورت می‌گیرد.
آزمون موردنظر در اوایل تیر ماه به صورت کشوری برگزار می‌گردد.
در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، دو دفترچه حاوی سؤالات تحلیلی و تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. دفترچه اول حاوی ۷۵ سؤال از مباحث تحصیلی پایه نهم است که برای پاسخگویی به آن‌ها، ۷۵ دقیقه زمان درنظر گرفته شده است. در دفترچه دوم نیز سؤالات تحلیلی به تعداد ۵۰ سؤال درج شده‌اند که در مدت زمان ۵۰ دقیقه باید به آن‌ها جواب داده شود.

برنامه آموزشگاه رهاورد جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان

گروه آموزشی رهاورد، اهمیت فراوانی به میزان قبولی دانش‌آموزان در آزمون تیزهوشان می‌دهند. بنابراین دوره‌های آمادگی تیزهوشان نهم این مؤسسه، با آخرین تکنیک‌های آموزشی روز دنیا و برنامه‌های تحصیلی مفید و تأثیرگذار طراحی شده‌اند که تأثیر بسزایی در قبولی دانش‌آموزان در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می‌گذارند.

گروه آموزشی رهاورد، برای آماده‌سازی دانش‌آموزان نهم، برای شرکت در آزمون سرنوشت ساز تیزهوشان، دوره‌های آموزشی متفاوت و منحصر به فردی را آماده ساخته است که این دوره‌ها با بهترین اساتید کشور، برگزار می‌شوند. شرکت در انواع کلاس آمادگی تیزهوشان نهم، به صورت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. به گونه‌ای که دانش‌آموزان سراسر کشور برای بهره‌مندی از برنامه‌های آموزشی اختصاصی گروه آموزشی رهاورد، می‌توانند در کلاس‌های آنلاین موردنظر شرکت نمایند و به صورت غیر حضوری، فقط با یک لپ تاپ یا کامپیوتر، کلاس‌های آموزشی را به صورت فایل ویدئویی مشاهده نمایند.

در برنامه‌های تدوین شده برای آمادگی دانش‌آموزان پایه نهم، مشاوره و پشتیبانی تحصیلی نیز اعمال شده‌اند که برای هدایت دانش‌آموزان در مسیر تحصیلی درست، امتیاز قابل توجهی می‌باشند.

از برنامه‌های مفید جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان، می‌توان به کپسول تیزهوشان نهم به دهم اشاره کرد. این دوره به صورت ویدیویی برای دانش‌آموزان تهیه شده است که شامل تدریس، تشریح، نکات طلایی آموزشی و تست است که می‌تواند مکملی عالی برای کلاس آمادگی تیزهوشان نهم باشد. افرادی که تمایل به شرکت در این کلاس‌ها ندارند، با تهیه کپسول تیزهوشان نهم به دهم، می‌توانند اقدام لازم برای تقویت پایه تحصیلی و تحلیلی خود جهت پذیرش در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را انجام دهند. توصیه می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه برنامه‌های مختلف کلاس‌های آمادگی تیزهوشان، با کارشناسان گروه آموزشی رهاورد در تماس باشید.

ویژگی‌های کلاس تیزهوشان نهم رهاورد

گروه آموزشی رهاورد برای برگزاری انواع کلاس تیزهوشان پایه ششم، توجه زیادی به سطح علمی دانش‌آموزان می‌کند و با استفاده از این امر، برنامه‌های آموزشی اساسی را برای کلاس تیزهوشان ششم حضوری و آنلاین طراحی می‌نماید.

مؤسسه آموزشی رهاورد، به عنوان تنها مؤسسه دارای مجوز از سازمان پژوهش آموزش و پرورش، دارای انواع کلاس آمادگی تیزهوشان ششم با ویژگی‌های زیر می‌باشد:

برنامه تحصیلی و مطالعه تخصصی براساس سطح یادگیری دانش‌آموز
طراحی برنامه‌های آموزشی با تطابق ۹۴ درصدی با مباحث آزمون تیزهوشان
بهره‌گیری از اساتید و دبیران حرفه‌ای و باتجربه کشور
پشتیبانی حرفه‌ای تحصیلی و درسی به صورت حضوری و آنلاین
برگزاری کلاس‌های رفع اشکال برای مباحث درسی و آزمون‌های جامع
برگزاری آزمون‌های متعدد شبیه ساز تیزهوشان
تحلیل و بررسی سؤالات آزمون تیزهوشان سنوات گذشته
تشریح مطالب تحصیلی و تحلیلی برای تقویت پایه تحصیلی و تحلیلی دانش‌آموزان
ارائه محصولات آموزشی منحصر به فرد برای دانش‌آموزان مطابق با نیاز آن‌ها
استفاده از کتاب‌های مکمل درسی معتبر برای مباحث تحصیلی و تحلیلی

برنامه کلاس‌های تیزهوشان نهم پرتو رهاورد

گروه آموزشی رهاورد برای ارائه انواع کلاس آزمون تیزهوشان نهم به دهم، سه بسته ویژه آموزشی طراحی کرده است که دانش‌آموزان می‌توانند بسته به سطح یادگیری و همچنین بودجه خود، یکی از بسته‌ها را انتخاب کرده و برای ثبت نام دوره تیزهوشان نهم اقدام نمایند. برای انتخاب درست از بین انواع کلاس تیزهوشان پایه نهم، می‌توانید با کارشناسان گروه آموزشی رهاورد تماس حاصل کنید و از مشاوره غیر حضوری موردنظر استفاده نمایید. برنامه‌های انواع کلاس تیزهوشان نهم در مؤسسه رهاورد به قرار زیر می‌باشند:

کلاس آمادگی تیزهوشان نهم VIP

در این کلاس، برترین برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان با بهترین کیفیت خدمات دهی لحاظ شده است. این دوره به عنوان مهمترین و ممتازترین دوره‌های آمادگی تیزهوشان ششم می‌باشد که برای دانش‌آموزان با هر سطح علمی و استعدادی، توصیه می‌شود.

در این دوره یکساله، برنامه‌های آموزشی برای تابستان، پاییز و زمستان اجرا می‌شوند و مرور و جمع‌بندی مطالب آموزشی نیز در فصل بهار انجام می‌گیرد. در این کلاس، برنامه‌های اختصاصی نظیر تدوین برنامه مطالعاتی، طراحی دفتر برنامه‌ریزی درسی، پشتیبانی علمی به همراه پشتیبانی درسی و تحصیلی، برای دانش‌آموزان ارائه می‌گردد.

برنامه‌های کلاس آمادگی تیزهوشان ششم vip در فصل تابستان، پاییز و زمستان به قرار زیر می‌باشند:

برگزاری ۱۱۸ جلسه برای آموزش مباحث تحلیلی و تحصیلی
برگزاری ۱۱۸ جلسه برای تشریح مطالب درسی به همراه جلسات رفع اشکال
برگزاری هفت آزمونک با هدف تثبیت یادگیری برای دانش‌آموزان
برگزاری جلسات رفع اشکال برای آزمونک‌ها
استفاده از مطالب تستی روزانه تألیفی
برنامه‌هایی که برای فصل بهار جهت مرور مطالب ارائه می‌شوند به قرار زیر هستند:
امکان مرور دروس آموزش داده شده به صورت گرافیکی به همراه دو جلسه رفع اشکال تخصصی
آموزش روش‌های سریع مسائل تستی به همراه دو جلسه رفع اشکال
بررسی آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی پنج سال گذشته
• برگزاری ده آزمون شبیه‌سازی شده با تطابق صد درصدی
برگزاری جلسات رفع اشکال برای آزمون‌های جامع شبیه ساز تیزهوشان

در این دوره، دانش‌آموزان با بهره‌گیری از مهمترین برنامه‌های آموزشی جهت آماده‌سازی خود برای شرکت در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، می‌توانند نتایج چشمگیری را دریافت کنند. برنامه‌های این دوره به قرار زیر می‌باشند:

برگزاری ۱۱۸ جلسه آموزشی مباحث هوش، استعداد تحصیلی و تحلیلی برای دانش‌آموزان
برگزاری هفت آزمونک برای یادگیری عمیق مطالب درسی
ارائه برنامه اختصاصی برای مطالعه هدفمند
ارائه پشتیبانی علمی به دانش‌آموزان

کلاس آمادگی تیزهوشان نهم PRS1

کلاس آمادگی تیزهوشان نهم PRS2

این کلاس، برای آمادگی جهت شرکت در آزمون تیزهوشان ارائه شده است و دارای برنامه‌های مفید و تخصصی آموزشی است.

افرادی که تمایل به شرکت در مفیدترین کلاس تیزهوشان ششم حضوری و آنلاین با هزینه‌ای مناسب می‌باشند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند که دارای برنامه‌های زیر است:

برگزاری ۱۱۸ جلسه آموزش دروس تحصیلی، مباحث تحلیلی و هوش
برگزاری هفت آزمونک برای ذخیره‌سازی مطالب در ذهن دانش‌آموزان به همراه جلسه رفع اشکال
بررسی آزمون‌های تیزهوشان سال‌های قبل
برپایی ده جلسه جامع به صورت شبیه ساز تیزهوشان
برگزاری جلسه رفع اشکال و تشریح سؤالات آزمون جامع
ارائه برنامه اختصاصی برای مطالعه مفید مطالب درسی برای هر دانش‌آموز
پشتیبانی علمی برای شرکت‌کنندگان در دوره

چرا پرتو رهاورد بهترین آموزشگاه تیزهوشان هست؟

گروه آموزشی رهاورد، تنها مؤسسه آموزشی است که میزان درصد قبولی دانش‌آموزان آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۴ درصد می‌باشد. بر همین اساس، سال به سال بر میزان متقاضیان شرکت‌کننده در انواع کلاس آمادگی تیزهوشان نهم مؤسسه رهاورد افزوده می‌شود.
گروه آموزشی رهاورد به عنوان تنها مؤسسه‌ای که دارای مجوز رسمی از سازمان پژوهش آموزش و پرورش است، انواع کلاس آمادگی تیزهوشان نهم را زیر نظر سازمان آموزش و پرورش برگزار می‌کند. استفاده از برنامه‌های آموزشی مفید و جامع به همراه دبیران برجسته و آگاه، از مزایای منحصر به فرد مؤسسه رهاورد است که مورد توجه دانش‌آموزان نیز قرار می‌گیرد.
گروه آموزشی رهاورد، اولین و تنهاترین مؤسسه‌ای می‌باشد که محصولات آموزشی و دوره‌های آمادگی تیزهوشان خود را به صورت اقساط، در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است. دانش‌آموزان می‌توانند برای شرکت در دوره‌های مختلف آمادگی تیزهوشان و همچنین تهیه محصولات مختلف آموزشی رهاورد، از طریق برنامه اسنپ پی، هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنند. برای اطلاع از شرایط اقساطی دوره‌های آموزشی و… با کارشناسان گروه آموزشی رهاورد در ارتباط باشید.

 

سؤالات متداول درباره آزمون تیزهوشان ششم

خیر، دانش‌آموزان می‌توانند این محصول را مجزا از دوره‌های آموزشی، به صورت نقد و اقساط تهیه نمایند.

بله، در تمامی دوره‌ها، پشتیبانی علمی ارائه می‌شود اما در دوره VIP، علاوه بر پشتیبانی علمی، پشتیبانی تحصیلی و درسی نیز برای دانش‌آموزان اعمال می‌گردد.

بله، دانش‌آموزان در هر نقطه از کشور می‌توانند به صورت آنلاین در دوره‌ها شرکت کرده و برنامه‌های آموزشی دوره‌ها را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.